SharedScreen Wagons 2: Supporter Pack
Temel oyun, şimdiki her DLC ve sonra çıkaracağımız her DLC dahil. Tüm dünyalar için bonus tren modelleri ve altın arayüz.
SharedScreen Wagons 2, düzenin tam olarak biri Start'a basana kadar sürdüğü yerel çok oyunculudur. Hızlı maçlar, turnuvalar ve refleks testleri — önce hareket eden haklı; tereddüt eden yük olur.