Songs of Silence
Yeni başlayanlardan deneyimli strateji ustalarına kadar herkesi zorlayacak sürükleyici bir tek oyunculu kampanyaya dalın.
Tek oyunculu, iş birliği ve karşılıklı çok oyunculu modlarda, 100’den fazla rastgele oluşturulan çatışma haritasında stratejik yeteneklerinizi test edin.
Art Nouveau tarzından ilham alan büyüleyici bir dünyaya dalarak, parlaklık ve güzelliğin stratejik deneyiminizi zenginleştirmesine izin verin.