SOS OPS!
SOS OPS! er mere end bare et spil. Din opgave er at redde byen. Du vil befinde dig i epicentret af et enormt vanvid, hvor co-op-missioner med venner vil få adrenalinen helt i top!
Hold dig på vagt døgnet rundt for at holde situationen i byen under kontrol. Ingen brande og ingen bortløbne katte.