Ninja Kaplumbağalar Splinter'ın Kaderi - Altın Sürüm
Splinter'ı Foot Clan'dan kurtarmak için roguelike bir macerada Turtles'ı serbest bırakın! Ninja becerilerini ustalaştırın, cesur kooperatif oyununda birleşin ve ikonik NYC mekanlarını fethedin.