Ninja Kaplumbağalar Splinter'ın Kaderi - Altın Cowabunga Sürümü
Ninja Kaplumbağalar Splinter'ın Kaderi'nde 7 oynanabilir kahramanın tümü ve Hurdalık seviyesi ile New York'ta dövüşün.
Kaplumbağaların dostu ve kanunsuz kahraman arkadaşı Casey Jones, her zaman hokey sopasını eline alıp hasar vermeye hazırdır. Dahası, New York'un çatılarına giden bir kestirme yol biliyor! Garip bir şekilde, yolları onları doğrudan Hurdalıklar ve Punk Frog bölgesinden geçiriyor.
Kaplumbağaları tamamlayan benzersiz bir oyun stiline sahip, sevimli, silahlı ve hazır Metalkafa olarak oynayın. Blaster'larını ateşleyin, dönen bir füze çılgınlığına dönüşün ve düşmanları durdurmak için kara mayınları atın. Metalkafa, yeni (ücretsiz!) Robotik Güçlerimizle uyumludur.
Mutant kutup tilkisi ve ninja suikastçı Alopex ile tanışın. Orak benzeri kama'sını ustaca sallayarak düşmanlarını kolaylıkla kesip biçer. Kunai'lerini yakın mesafeden fırlatarak güçlü hasar verir.