The Invincible
Yasna adında son derece nitelikli, keskin zekâlı bir astro-biyologsun. Bir uzay yarışına bulaşınca, ekibinle birlikte kendini keşfedilmemiş Regis III gezegeninde buluyorsun. Bilimsel yolculuk hızla bir kayıp ekip arkadaşlarını bulma görevine dönüşüyor. Onun izini takip et, ama verdiğin her kararın seni tehlikeye yaklaştırdığını hiç unutma.
Bir yolculuğa çıkan Yasna, hikâyenin gidişatını şekillendirecek kararlarla karşı karşıya gelecek. Bu zor kararları almasında ona yardımcı ol ve bu derin felsefi hikâyenin 11 olası sonuna tanık ol.
Kaybedilen şeylerin parçalarını bul ve Astrogator'a bildir. İnsanlığa karşı en büyük tehlike açığa çıkarken zor anlarda onun sesinden yardım al. Bu sana, insanlığın hırslarını ve önyargılarını yeniden düşündürecek. Hadi, kararlar ver, gizemi takip et… ama evrimin ölümcül basitliğini ve müthişliğini hafife almamak gerektiğini unutma.
Robotlar, insanlar… Regis III üzerinde farklı yaratıklarla etkileşime geçmeye veya bunu nasıl yapacağına karar ver. Dost, yol arkadaşı? Düşman? Bu sözcüklerin gerçekten ne anlama gelebileceğini buraya gelmeden önce hiç sorgulamamıştın.
The Invincible bir birinci şahıs oyunudur ve dünyaca ünlü, büyük bilimkurgu yazarı ve Polonyalı gelecek bilimci Stanisław Lem'in simgesel romanı Yenilmez'in konusuna dayanmaktadır.
Regis III gibi bize hazır olmayan ve bizim de ona hazır olmadığımız yerler var. Yine de, uzay aracımız kaçınılmaz bir şekilde varış noktasına yaklaşıyor; hikâyelerimiz ve kaderlerimiz bir ölü noktada kesişecek.