Titan Quest II
Przenieś się do świata klasycznej mitologii w Titan Quest II i staw czoła legendarnym potworom, przemierzając starożytną Grecję w wersji fantasy.
Nemezis, bogini zemsty, wymknęła się spod kontroli – mąci nici przeznaczenia i karze wszystkich, którzy śmią się jej sprzeciwić – nie wykluczając ciebie. Dobądź broni, walcz ramię w ramię z bogami i rzuć wyzwanie losowi, aby powstrzymać Nemesis, uwolnić tych, którzy przez nią ucierpieli, i napisać własną epicką opowieść.
Twórcy SpellForce 3 przygotowali misterną grę RPG akcji dla nowego pokolenia mitycznych bohaterów.
Walcz z klasycznymi stworami znanymi z greckiej mitologii oraz z pierwszej części Titan Quest, w tym z ichtianami, centaurami, gryfami, hippokampami czy cyklopami. Dowiedź, że era bohaterów jeszcze nie przeminęła.
Titan Quest II to jedyna w swoim rodzaju, stworzona od podstaw kampania skupiająca się na eksploracji świata pełnego tajemnic. Legendarne potwory czają się w cieniu lasów, a z niezwykłych artefaktów sączy się magia dawno minionych epok. Nigdy też nie wiesz, kiedy przyjdzie ci stanąć twarzą w twarz z bogiem. Każda ruina skrywa jakiś sekret, a każdy posąg snuje własną opowieść.
W trakcie podróży będziesz odblokowywać potężne umiejętności i korzystać z legendarnych broni. Wrogowie nie będą jednak przyglądać się temu bezczynnie – unikaj ich uderzeń i kontruj je, następnie zasypuj ich gradem ciosów.