Tribes of Midgard
A vibrant blend of survival and action RPG for 1-10 players! Craft legendary items, grow your home base and embark on an epic journey through procedural realms to face towering creatures hel-bent on unleashing Ragnarök. Valhalla can wait, Einherjar!
Travel across procedurally generated worlds to harvest resources, gather loot, craft powerful Weapons, level up your Einherjar, chase chickens, and complete hundreds of challenges to unlock new rewards in the most colorful Ragnarök you’ve ever seen!
The Witch Saga is now live! Brave the cold depths of Niflheim on your journey to save a god from the realm’s tyrannical ruler! Forge new Weapons, don new Armors, consume new Meals and wield powerful new Runes on your epic quest!
Survival Mode: This mode lets you experience your Midgard adventure at your own pace. Craft and build anywhere you see fit.
Saga Mode: This fast-paced, time attack mode requires you take on the forces of Ragnarök before the endless winter takes hold.
Your Einherjar starts with nothing but a loincloth and a save the world attitude. Stand against the ever-looming threat of the gigantic Jötnar, and the even more threatening Ancients that command them.
Create unique character builds by leveling up and choosing game-changing abilities from the Norse gods. Hunt rare resources and loot powerful Runes that will modify your playstyle in surprising ways.
Adventure solo or form a tribe of up to 10 players in online PvE co-op. Play together to build a functioning village, complete with formidable defenses, towering structures and top-of-the-line crafting stations!
Play to accumulate Golden Horns and redeem them to unlock a myriad of recipes, including Starter Kits, Runes and Equipment, to make each new session more rewarding. Make each saga your own by wearing your best costumes and bringing your cutest pets along!