Tribes of Midgard
1-10 oyunculu oynanış sunan, coşkulu bir hayatta kalma ve aksiyon RYO karışımı! Efsanevi eşyalar üret, ana üssünü büyüt ve prosedürel olarak oluşturulan diyarlarda destansı bir yolculuğa çıkarak Ragnarök'ü serbest bırakmakta kararlı devasa yaratıklarla yüzleş. Valhalla bekleyebilir, Einherjar!
Prosedürel olarak oluşturulmuş dünyalarda gezinirken kaynak ve ganimet topla, güçlü Silahlar üret, Einherjar'ının seviyesini yükselt ve tavukların peşine düş. Gelmiş geçmiş en renkli Ragnarök'te yüzlerce mücadeleyi tamamlayarak yeni ödüllerin kilidini aç!
Witch Saga çıktı! Bir tanrıyı, diyarın zalim hükümdarının elinden kurtarmak amacıyla çıkacağın bu yolculukta, Niflheim'ın dondurucu derinliklerine doğru cesurca ilerle! Destansı görevin boyunca yeni Silahlar üret, yeni Zırhlar kuşan, yeni Yemekler tüket ve güçlü, yeni Rünler kullan!
Survival Mode (Hayatta Kalma Modu): Bu mod ile, Midgard maceranı kendi temponda deneyimleyebileceksin. Uygun gördüğün her yerde üret ve inşa et.
Saga Mode (Destan Modu): Bu hızlı tempolu, zamana karşı yarıştığın saldırı modunda, sonsuz kış hüküm sürmeden önce Ragnarök'ün güçlerini alt etmen gerekecek.
Başlangıçta Einherjar'ının sahip olduğu tek şey üstündeki peştamalı ve buraya dünyayı kurtarmaya geldim diye bağıran duruşu olacak. Giderek yaklaşan devasa Jötnar ve onları komuta eden daha da tehditkâr Ancients (Kadimler) tehdidinin karşısında dur.
Tek başına bir maceraya atıl veya çevrimiçi PvE eşli modunda en fazla 10 oyuncudan oluşan bir kabile kur. Diğer oyuncularla birlikte saat gibi işleyen bir köy inşa et ve köyünü müthiş savunmalar, yüksek yapılar ve birinci sınıf üretim istasyonları ile taçlandır!
Oyun boyunca Altın Boynuzlar (Golden Horns) biriktir ve her yeni oturumu daha da ödüllendirici hale getirmek için biriktirdiğin Altın Boynuzları kullanarak Başlangıç Setleri, Rünler ve Ekipmanlar içeren sayısız tarifin kilidini aç. Her bir destanı kendine has bir şekilde deneyimlemek için en iyi kostümlerini giy ve en şirin evcil hayvanlarını yanına al!