Blades of Fire
Wcielasz się w Arana de Lirę, ostatniego wojownika zdolnego wykuwać prawdziwą stal w świecie, w którym metal zamienia się w kamień. Twoja podróż nie polega na zbieraniu broni, lecz na jej wykuwaniu poprzez intencję, poświęcenie i konsekwencję. Musisz też przetrwać wystarczająco długo, by opanować jej ciężar.
Wersja epicka zawiera wersję 2.0 gry z dużymi aktualizacjami i usprawnieniami. Oprócz tego Pakiet poszukiwacza przygód, artbook oraz nagradzana oryginalna ścieżka dźwiękowa autorstwa Óscara Araujo będą dostępne za darmo jako zawartość przypisana do konta.
W sercu gry Blades of Fire leży system wykuwania oręża, który nie jest zwyczajnym rzemiosłem, a zobowiązaniem.
Znaczną część historii, mitów i znaczeń tego świata skrywa Adso, towarzysz Arana – młody, uczony badacz umysłu, posiadający rozległą wiedzę i wielką chęć dzielenia się nią.