Crime Boss: Rockay City
Rockay City nadal tętni życiem – nowe treści będą dodawane przez cały rok 2025! Nowe przygody czekają.
Wybieraj spośród wielu napadów i rabunków. Dostań się na sam szczyt przestępczego półświatka! Tylko wtedy zasłużysz na tytuł „Crime Boss” w Rockay City!
Wybierz poziom trudności, stwórz swojego bossa, wyposaż go w broń i atuty, a następnie rozgrywaj misje samodzielnie, z botami lub ze znajomymi. Podejmij się pojedynczych misji, ukończ minikampanie kooperacyjne w trybie fabularnym Urban Legends lub wybieraj losowe misje w trybie losowym. Możesz też urozmaicić nieco rozgrywkę, walcząc z hordami wrogów w trybie Rockay Rumble.
Każdy kolejny poziom pozwala graczom odblokować nowe bronie, rabusiów, wyposażenie i skórki. Przygotuj się na sukces, dostosowując wyposażenie i ekipę.
Doświadczeni gracze mogą wcielić się w Travisa Bakera i zdobyć całe terytorium Rockay City w kampanii dla jednego gracza w stylu roguelite.
W kampanii dostępnych jest kilkadziesiąt misji, które są losowo wybierane na początku każdej rozgrywki. Możesz wyrobić sobie renomę poprzez drobne kradzieże lub wielkie, spektakularne napady.