Disney Dreamlight Valley
Eksploruj świat pełny magii Disney w nowej grze przygodowej z elementami gatunku symulatora życia. Poznawaj złożone historie i stwórz idealne sąsiedztwo, w którym zamieszkają bohaterowie oraz złoczyńcy znani z bajek Disney i Pixar. Witaj w Disney Dreamlight Valley.
Disney Dreamlight Valley to połączenie symulatora życia codziennego i gry przygodowej, w którym na graczy czeka mnóstwo zadań, eksploracji i wciągających aktywności. Spotkasz tu przyjaciół ze starszych i nowszych bajek zarówno spod szyldu Disneya, jak i studia Pixar.
Dreamlight Valley to sielankowa niegdyś kraina, którą zgodnie zamieszkiwały postacie Disney i Pixar – do czasu, aż spowiło ją zapomnienie, znane również jako Forgetting. To magiczne miejsce obrosły mroczne ciernie Night Thorns, niszcząc związane z nim cudowne wspomnienia. Nie mając innego wyjścia, zrozpaczeni mieszkańcy doliny Dreamlight Valley schronili się za zamkniętymi wrotami zamku Dream Castle.
Twoim zadaniem jest odkrycie historii tej krainy i przywrócenie w dolinie Dreamlight Valley magii!
Wyzwól zamek Dream Castle z podstępnego zjawiska Forgetting i odblokuj wyjątkowe wymiary uwielbianych przez wszystkich postaci Disney i Pixar, w tym szlachetnych królowych i królów takich jak Anna i Simba. Każdy wymiar stawia przed graczem inne wyzwania – czekają tam łamigłówki, które należy rozwiązać, aby w dolinie ponownie zapanowała przyjaźń.
Przygodę rozpoczniesz w dolinie, ale przygoda zabierze cię na koniec świata… i jeszcze dalej! Zobacz, co czai się w gęstwinie lasu Forest of Valor, i odważ się wejść do najgłębszych jaskiń. Podejmuj wyzwania stawiane przez kultowych bohaterów i złoczyńców spod szyldu Disney i Pixar. Kto wie, kogo – lub co – odkryjesz.
Wyzwól dolinę ze zjawiska Forgetting i przywróć dolinie Dreamlight Valley dawną świetność, która stanie się twoją zasługą. W dolinie Dreamlight Valley możesz zbudować doskonałe, idealnie dopasowane do Twoich preferencji sąsiedztwo. Ciesz się możliwością pełnej modyfikacji układu miasteczka, funkcją kreatywnego tworzenia krajobrazu i tysiącem dekoracji.
Zamieszkasz na plaży niedaleko Moany? A może wolisz nazywać swoim sąsiadem Buzza Astrala i osiąść w okolicach rynku?
Obudź drzemiące w tobie postacie Disney. Czujesz się księżniczką, złoczyńcą czy łajdakiem? Twórz wyjątkowe stroje i udekoruj swój dom, wybierając spośród tysięcy fantastycznych przedmiotów. Dzięki narzędziu Touch of Magic stworzysz własne projekty z wykorzystaniem wzorów inspirowanych twórczością studiów Disney i Pixar!
Kamera w grze pozwoli ci zrobić sobie z Mirabel fotkę na tle zachodzącego słońca, uchwycić kulinarne arcydzieło upichcone z Remym albo po prostu uwiecznić piękną chwilę.
Dzięki nowej zawartości w grze zawsze jest coś zaskakującego do odkrycia. Poznawaj nowe postacie w dolinie, przeglądaj najnowsze kolekcje odzieży i mebli w sklepie Sknerusa McKwacza (Scrooge's Store) i bierz udział w wymagających wydarzeniach! Odwiedzaj dolinę Dreamlight Valley regularnie, aby być na bieżąco z nowymi przygodami!