Genesis Noir
To przygoda w czasie i przestrzeni w stylu noir. Kiedy trójkąt miłosny pomiędzy kosmicznymi stworzeniami zmieni się w gorzką konfrontację, będziesz świadkiem strzału oddanego przez zazdrosnego boga – The Big Bang. Wejdź do rozszerzającego się wszechświata i znajdź sposób, aby ocalić swoją miłość.
Grasz jako No Man, sprzedawca zegarków uwikłany w miłosny trójkąt z innymi kosmicznymi stworzeniami, Miss Mass i Golden Boy. Kiedy Twój romans zmienia się w gorzką konfrontację, jesteś świadkiem strzału oddanego przez zazdrosnego boga, znanego jako The Big Bang. Wejdź do rozszerzającego się wszechświata i znajdź sposób, aby zapobiec lub zniszczyć stworzenie i ocalić swoją miłość.
Skupiając się na dotykowych zagadkach i eksploracji, będziesz eksperymentować z małymi elementami wszechświata, odkrywając, jak mogą pomóc Ci w kontynuacji podróży. Wybierz numer na tarczy telefonu, zniszcz cywilizację, załóż ogród, improwizuj z muzykiem, twórz życie – to wszystko, aby znaleźć sposób na ocalenie Miss Mass.
Wielki Wybuch (The Big Bang) to nie tylko narodziny stworzenia, które znamy, to także głos wystrzału zamrożony w czasie, a pocisk leci w stronę miłości Twojego życia. Wskoczysz do chwil, będziesz odkrywać momenty z życia wszechświata i szukać sposobów na zmianę biegu przeznaczenia.