Ghostrunner 2
Poleje się krew. Nadchodzi wyczekiwany hardcorowy slasher FPP, rozgrywający się po wydarzeniach z pierwszej odsłony Ghostrunner. Ta cyberpunkowa, postapokaliptyczna przyszłość ma miejsce po upadku Kluczniczki, tyranki rządzącej Wieżą Dharma, ostatnią ostoją ludzkości. Jack wraca, by zmierzyć się z brutalnym kultem SI zebranym wokół Wieży Dharma i zadecydować o losie ludzkości.
Niesamowite mechaniki walki kataną, eksploracja Świata Zewnętrznego, nieliniowe poziomy ze złożonymi sekcjami motocyklowymi, nowe tryby i wszystko to, co uwielbialiście w oryginalnym Ghostrunnerze. Interaktywne walki z bossami zapewniają szeroki wachlarz wyboru w kwestii podejścia, gwarantując unikatowe doświadczenia przy starciach z nawet najpotężniejszymi przeciwnikami.
Ghostrunner 2 wprowadza nowe umiejętności pozwalające na większą kreatywność i sprawne mierzenie się z najsilniejszymi przeciwnikami. Wrogowie w Ghostrunner 2 reagują unikatowo na zachowanie gracza, przez co każda walka stanowi świeże wyzwanie. System progresji gracza został całkowicie przemodelowany, oferując możliwość eksperymentowania i dostosowywania rozgrywki do swoich potrzeb.
Jeśli chcesz przetrwać, okiełznaj Cyberpustkę. Staw czoła nowym, wymagającym przeciwnikom w interaktywnym otoczeniu, w którym znajdziesz wybuchające beczki, możliwe do zburzenia ściany, neutralne, acz pomocne postacie i niezliczone ulepszenia. Dzięki tym elementom podczas walki poczujesz naprawdę intensywne emocje i zero nudy. Nie masz dość? Nowy system dialogów pozwoli ci jeszcze bardziej zagłębić się w przedstawioną historię.
Uratuj ludzkość w pięknym stylu, dziesiątkując przeciwników w rytm synthwave'owej ścieżki dźwiękowej z nowymi utworami Daniela Deluxe, We Are Magonia, Gost, Dan Terminus i innych.