Metro Exodus
Posiadacze gry Metro Exodus są również uprawnieni do pobrania Metro Exodus PC Enhanced Edition: porywającej wizualnie aktualizacji WYMAGAJĄCEJ procesora graficznego zdolnego do obsługi ray-tracingu w ramach konfiguracji minimalnej.
Metro Exodus to wspaniała pierwszoosobowa strzelanka fabularna studia 4A Games, w której walka na śmierć i życie oraz skradanie się połączone zostały z eksploracją i survival horrorem.
Ucieknij z ruin obumarłej Moskwy i wyrusz w epicką, kontynentalną podróż przez postapokaliptyczną Rosję – to największa dotychczas przygoda osadzona w uniwersum Metro.
Eksploruj fascynujący świat rosyjskiej dziczy w ogromnych, nieliniowych poziomach i poznaj zainspirowaną powieściami Dmitrija Głuchowskiego historię toczącą się na przestrzeni całego roku: od wiosny, przez lato i jesień, po otchłań nuklearnej zimy.