Sherlock Purr 2
Wciel się w rolę sprytnego kociego detektywa w „Sherlock Purr 2”! Szukaj ukrytych przedmiotów i odkrywaj sekrety miejsc, które odwiedzasz w tej uroczej przygodzie!
Sherlock Purr 2 to zabawna i ekscytująca gra z ukrytymi przedmiotami dla dzieci, której bohaterem jest uroczy i sprytny koci detektyw, Sherlock Purr! Dołącz do tego futrzastego detektywa w przygodzie przez serię kolorowych i kapryśnych pomieszczeń, z których każda jest wypełniona dobrze ukrytymi przedmiotami, które tylko czekają na znalezienie. Miej oczy szeroko otwarte, bo przedmioty mogą być schowane wszędzie: za zasłoną, pod stołem, a nawet na żyrandolu!
Szukaj wskazówek, rozwiąż sekrety i udowodnij, że Sherlock Purr jest najlepszym kocim detektywem!
Pomagając Sherlockowi Purr w rozwiązywaniu zagadek, będziesz eksplorować różne miejsca, od zwykłych przytulnych salonów po eleganckie rezydencje.
Dzięki prostemu sterowaniu i uroczej oprawie wizualnej Sherlock Purr 2 jest idealny dla małych detektywów, którzy nie boją się wyzwań. Czy jesteś gotowy, aby pomóc kociemu detektywowi rozwiązać sprawę i znaleźć wszystkie ukryte przedmioty?