SubwaySim 2
Poznaj trzy najbardziej malownicze linie metra w Niemczech! Berlińskie U1/U3 i hamburskie U3 czekają na Ciebie. Zanurz się w codziennym życiu dwóch niemieckich metropolii i odkryj słynne zabytki, takie jak port w Hamburgu czy berliński most Oberbaum.
Przewieź swoich pasażerów na dwóch liniach berlińskiego metra o łącznej długości 30 kilometrów i 26 bardzo szczegółowych, unikalnych stacjach.
Wzdłuż trasy napotkasz kultowe zabytki największego niemieckiego miasta. Dzięki szczegółowemu odtworzeniu tras i otoczenia, a także silnikowi Unreal Engine 5, wirtualny Berlin wygląda bardziej szczegółowo niż kiedykolwiek wcześniej!
Przejmij kontrolę nad dwoma w pełni funkcjonalnymi i bardzo szczegółowymi pojazdami i odkryj pięknie zaprojektowane naziemne sekcje toru w centrum miasta. Pojazdy obejmują pojazd A3L, prawdziwą ikonę Berlina, w edycji A3L92, a także elektryczny zespół trakcyjny HK.
Rozpocznij podróż wzdłuż hamburskiej linii U3 i upewnij się, że Twoi pasażerowie bezpiecznie dotrą ze stacji na stację!
20,7 kilometra i 25 dokładnie odtworzonych stacji czeka na odkrycie. Od Elbphilharmonie, Landungsbrücken po Elbpromenade, wiele kultowych zabytków hanzeatyckiego miasta wzdłuż U3 zostało odtworzonych i oferuje autentyczny obraz Hamburga.
Dzięki silnikowi Unreal Engine 5, DT5, dostępny w dwóch wersjach, został odtworzony ze wszystkimi najdrobniejszymi szczegółami. Dokładne wrażenia z jazdy, którym towarzyszą dokładne dźwięki, dają autentyczny wgląd w codzienne życie operatora metra w Hamburgu.