The Invincible
Wcielasz się w Yasnę, doskonale wykwalifikowaną i bystrą astrobiolożkę. W wyniku kosmicznego wyścigu ty i twoja załoga trafiacie na niezbadaną planetę Regis III. Misja badawcza szybko przeradza się w poszukiwanie zaginionych członków załogi. Podążaj ich śladem, ale pamiętaj, że z każdą podjętą decyzją znajdziesz się bliżej niebezpieczeństwa.
Podczas swojej podróży Yasna stanie przed decyzjami, które ukształtują przebieg wydarzeń. Pomóż jej podjąć trudne wybory i zobacz jedno z 11 zakończeń tej wieloznacznej filozoficznej fabuły.
Odnajdź zaginione fragmenty i zdaj raport swojemu Astrogatorowi. Pozwól poprowadzić się jego głosowi przez czasy, w których ludzkości zagraża największe niebezpieczeństwo z możliwych. Historia zmusi cię do zastanowienia się nad ambicjami i uprzedzeniami człowieka. Idź dalej – podejmuj decyzje, podążaj za tajemnicą… ale pamiętaj, by nie lekceważyć brutalnej prostoty i błyskotliwości ewolucji.
Roboty, ludzie… Wybierz, czy chcesz wchodzić w interakcje z różnymi stworzeniami na Regis III i jak tego dokonać. Przyjaciel, towarzysz? Wróg? Przed przybyciem tutaj te słowa nigdy nie budziły w tobie wątpliwości.
The Invincible to pierwszoosobowa gra oparta na motywach książki „Niezwyciężony” – kultowej powieści znanego na całym świecie autora hard science-fiction i polskiego futurologa Stanisława Lema.
Są miejsca, takie jak Regis III, nieprzygotowane dla nas i na które my nie jesteśmy gotowi. Mimo to nasz statek kosmiczny nieuchronnie zbliża się do celu, by nasze dzieje i losy skrzyżowały się w martwym punkcie.