Crime Boss: Rockay City
2025'te eklenen yeni içeriklerle Rockay City kaldığı yerden devam ediyor! Yeni maceralar sizi bekliyor.
Çeşitli soygunlar arasından dilediğinizi seçin ve yeraltı suç dünyasının zirvesine yükselin! İşte o zaman Rockay City'nin Suç Patronu olabilirsiniz!
Zorluk düzeyinizi seçin, patronunuzu oluşturun, silahlarınızı ve avantajlarınızı kuşanın ve ister tek başınıza, ister botlarla, ister arkadaşlarınızla oynayın. Tek başınıza görevlere çıkın veya hikâye odaklı Urban Legends modunda eşli mini operasyonları tamamlayın ya da Shuffle moduyla rastgele görevlere atılın. Canınız biraz değişiklik isterse Rockay Rumble modunda düşman sürüleriyle savaşın.
Para zulanızı büyütün, yeni karakterleri ekibinize katın, yeni silahlar satın alarak veya avantajlarınızı yükselterek tüm ganimeti kapma şansınızı artırın.
Deneyimli oyuncular Travis Baker olarak roguelite tek oyunculu senaryoda Rockay City'deki tüm bölgeleri kazanabilir.
Her biri soygun başlangıcında rastgele belirlenen ve arasından seçim yapabileceğiniz onlarca görevle, küçük şeyler çalarak veya büyük, ses getiren soygunlar yaparak ün kazanabilirsiniz.