Ghostrunner 2
Ghostrunner'daki olaylardan bir yıl sonra geçen ve merakla beklenen bu birinci şahıs slasher'da kan akacak. İnsanlığın son sığınağı Dharma Kulesi'ne hükmeden tiran Anahtar Ustası'nın düşüşünden sonra gerçekleşen kıyamet sonrası siberpunk geleceğinde maceraya atıl. Jack, Dharma Kulesi'nin dışında toplanan vahşi yapay zekâ tarikatıyla mücadele etmek ve insanlığın geleceğini şekillendirmek için döndü.
İnanılmaz katana dövüş mekanikleri, Dharma Kulesi'nin ötesindeki dünyanın daha derin keşfi, karmaşık motosiklet bölümleri içeren doğrusal olmayan seviyeler, heyecan verici yeni modlar ve Ghostrunner'da sevilen tüm aksiyonu içerir. Ayrıca elebaşı dövüşleri daha interaktiftir ve bu, oyunculara en zorlu rakiplere karşı savaşlarda nasıl hayatta kalacaklarını seçme özgürlüğü verir.
Ghostrunner 2, oyuncuların daha yaratıcı olup en zorlu karşılaşmaları bile kolayca üstlenmelerini sağlayan yeni beceriler içerir. Bununla birlikte Ghostrunner 2'deki düşmanlar, kendilerine karşı kullanılan becerilere bağlı olarak benzersiz bir şekilde davranır ve her karşılaşmada yeni bir zorluk oluşturur. Oyuncu ilerleme sistemi, oynanışı deneme ve özelleştirme fırsatları sunacak şekilde tamamen yeniden düzenlendi.
Hayatta kalmayı umuyorsan Siber Boşluk'a hâkim ol. Patlayan variller, yıkılabilir duvarlar, yardımcı tarafsız varlıklar ve dövüşü heyecanlı ve canlı tutan sayısız iyileştirme içeren etkileşimli ortamlarda gezinirken zorlu, yeni düşmanlarla mücadele et. Yeterli değil mi? Yeni diyalog sistemi ile hikâyenin ve olay örgüsünün daha da derinlerine dal.
Daniel Deluxe, We Are Magonia, Gost, Dan Terminus ve daha fazlasının yeni müziklerini içeren büyüleyici synthwave oyun müziğini dinleyerek rakiplerini yok ederken insanlığı gösterişli bir şekilde kurtar.