MechWarrior 5: Mercenaries
İnsanlık, İç Küre (Inner Sphere) olarak bilinen geniş bir uzay bölgesini kapsayan binlerce yıldız sistemini kolonileştirdi. İşbirliği ve gelişimin altın çağı artık çok uzaklarda ve insanlık bir kez daha birbirleriyle egemenlik için yarışan farklı gruplara bölündü.
Bu Veraset Savaşları'nın (Succession Wars) ortasında senin gibi güce aç Paralı Askerler (Mercenaries) bu durumdan büyük ölçüde yararlanmak için ayrıcalıklı bir konumda. Bu tehlikeli bir iş ama zaten sen de bunun için buradasın, değil mi? Eğer canın öfkeden çılgına dönüp bir şeyleri patlatmak, yıkmak ve yerle bir etmek istiyorsa, içeri geç ve kendini bir savaş silahına dönüştür!
Geleceğin savaş meydanlarına, tüm şehirleri dümdüz edebilme potansiyeli taşıyan BattleMech'ler hükmediyor. Bir BattleMech pilotu olarak düşman Mech'lere ve tanklar, kara vasıtaları, uçaklar, ileri savunmalar ve güçlendirilmiş üslerin de dahil olduğu hedeflere cehennemi yaşatacaksın.
Çok az şey bir Mech'in gücüne uzun süre dayanabilir ve İç Küre'nin dünyaları koruyucu kalkanınla sağladığın savunmayı veya yaratacağın yıkıcı tahribatı bekleyen, yakıp yıkabildiğin gerçek oyun alanlarıdır.
Hepsi yüksek kaliteli modellere, hasar durumlarına ve ekipmanlarına sahip 50 eşsiz Mech gövdesi ve yüzlerce alt değişken ile hiçbir Mech aynı değil!
Ekipmanlar ve Mech'ler alıp onlara bakım yapmalı, İç Küre'de savaş meydanında sana katılacak MechWarrior'ları kiralayıp onları konuşlandırmalı ve her birinin verdikleri savaşlarda onlara yardım etmen için birbiriyle yarıştığı İç Küre'nin Büyük Hanedanlıkları (Great Houses of the Inner Sphere) ile ilişkilerini yönetmelisin.