Metro Exodus
Metro Exodus sahipleri, minimum gereksinimlerinden biri Işın İzleme Özellikli GPU olan nefes kesici görsel yükseltme Metro Exodus PC Enhanced Edition'ı da almaya hak kazanacak.
Metro Exodus, gelmiş geçmiş en sürükleyici oyun dünyalarından birinde ölümcül savaş ve gizliliği, keşif ve hayatta kalma-korku unsurları ile birleştiren, 4A Games tarafından yaratılan destansı ve hikâye odaklı bir birinci şahıs nişancı oyunudur.
Ölü Moskova'nın yıkıntılarından kaç ve gelmiş geçmiş en büyük Metro macerasında kıyamet sonrası Rusya'da kıtaya yayılan, destansı bir yolculuğa çık.
Geniş ve tekdüze ilerlemeyen bölümlerde Rusya'nın vahşi doğasını keşfet ve Dmitry Glukhovsky'nin romanlarından ilham alan, ilkbahar, yaz ve sonbahardan nükleer kışın derinliklerine uzanan tam bir yıla yayılmış sürükleyici hikâyeyi takip et.