Resident Evil Requiem Deluxe Edition
Resident Evil Requiem Deluxe Edition. Tam oyun sürümünü ve Deluxe Paketini içerir. Gerçek hayatta kalanlar için olmazsa olmaz.
Meşhur Resident Evil serisinin en yeni ve şimdiye kadarki en sürükleyici oyunu olan Resident Evil Requiem, hayatta kalma korku oyunları için yepyeni bir dönem başlatıyor. Dehşete düşüren bu hayatta kalma korku deneyimini FBI analisti Grace Ashcroft ile birlikte deneyimle ve efsanevi ajan Leon S. Kennedy ile nefes kesici bir aksiyonun içine dal. Bu iki karakterin yolculuğu ve benzersiz oynanış tarzları, tüyleri diken diken eden ve yürekleri hoplatan, duygusal bir deneyimde bir araya geliyor.
Burası, Birleşik Devletler'de bir orta batı şehri ve Umbrella adlı eski küresel ilaç şirketinin merkezi.
1998'de gerçekleşen zombi salgınına karşın hükümet, durumu hızla kontrol altına almak amacıyla bir arındırma operasyonunu onaylayarak şehre bir füze saldırısı düzenledi ancak bu durum hızla örtbas edildi.
FBI için çalışan, çıkarımsal akıl yürütme ve analiz konusunda yoğun odak ve kavrayış sergileyen bir istihbarat analisti. Annesinin ölümü onu derinden etkileyerek kendini işe adayan içe dönük biri hâline getirdi. Bu nedenle bu gizemli ölümü araştırmak üzere tek başına terk edilmiş otele gidiyor.
Raccoon City Olayı'ndan sağ kurtulanlardan biri. Güçlü bir adalet duygusuna ve bunu uygulayacak fiziksel yeteneklere sahip olan Leon, o talihsiz günden bu yana çok sayıda salgına müdahale etti. Şimdi biyolojik terörizmle mücadele eden deneyimli bir DSO ajanı olarak ülkenin orta batısındaki son ölüm zincirini araştırmak üzere geri dönüyor.