Tiny Tina's Wonderlands
Eğlence, mucize ve aşırı güçlü silahlarla dolu muhteşem bir macera seni bekliyor! Öngörülemez Tiny Tina'nın hayat verdiği bu kaotik ve fantastik dünyada kurşunlar, büyüler ve kılıçlar çarpışıyor.
Zalim Dragon Lord'u durdururken tuhaf canavarlarla ve ganimetlerle dolu zindanlarda çok sınıflı kahramanınla yağmala, ateş et ve ilerle. Herkes davetli. Sen de katıl, macera botlarını giy ve Kaosun Mükemmel Savaşçısı ol!
Tiny Tina, kural tanımayan bu şahane masa oyunu diyarında senin başıbozuk rehberin olacak. Görkemli şehirlerin, küf kokan mantarlı ormanların, ürkütücü kalelerin olduğu devasa dünyayı keşfet!