Destiny 2
You are a Guardian, defender of the Last City of humanity in a solar system under siege. Look to the stars and stand against the Darkness. Your legend begins now.
Disciplined and proud, Titans are capable of both aggressive assaults and stalwart defenses. Set your hammer ablaze, crack the sky with lightning, and go toe-to-toe with any opponent. Your team will stand tall behind the strength of your shield.
Warlocks weaponize the mysteries of the universe to sustain themselves and destroy their foes. Rain devastation on the battlefield and clear hordes of enemies in the blink of an eye. Those who stand with you will know the true power of the Light.
Agile and daring, Hunters are quick on their feet and quicker on the draw. Fan the hammer of your golden gun, flow through enemies like the wind, or strike from the darkness. Find the enemy, take aim, and end the fight before it starts.
Exciting co-op adventures teeming await with rare and powerful rewards. Dive into the story with missions, quests, and patrols. Put together a small fireteam and secure the chest at the end of a quick Strike, or test your team's skill with countless hours of raid progression – the ultimate challenge for any fireteam. You decide how your legend progresses.