Honkai: Star Rail
3, 2, 1, initiating warp! A space station with Curios sealed away, a foreign planet with an eternal winter, a starship hunting down abominations, the Planet of Festivities nested in sweet dreams, The Eternal Land where destiny hangs by a thread, the arcadia that had once fallen into a painting scroll... Every stop of the Astral Express is a never-before-seen view of the galaxy! Explore fantastical worlds and civilizations, uncover mysteries beyond imagination, and set out on a journey of wonder!
Embark on a galactic adventure where you shape the story. Our cutting-edge engine renders high-quality cinematics in real-time, our innovative facial expression system concocts genuine sentiments, and HOYO-MiX's original score sets the stage. Join us now and journey through a universe of conflict and collaboration, where your choices define the outcome!
As you traverse the sea of stars, you'll not only have countless adventures, but also many chance encounters. You will forge friendships in a frozen land, fight side by side with comrades in the Xianzhou crisis, and have unexpected encounters in a golden dream. A game of an Aeon when the Phantasmoon waxes full... On this alien world, you will meet greet companions walking these different paths amongst the starts and experience incredible journeys together. Let your laughter and woes compose the story of your present, past, and future.
Engage in a combat system that sports a variety of team compositions. Match your lineups based on your enemy's qualities and strike while the iron is hot to bring down your foes and claim victory! Break Weaknesses! Deliver Follow-up Attacks! Deal Damage over Time... and try out the brand-new Aha Instant! Countless strategies and tactics await your unlocking. Build an approach suited for you and face the onrush of successive challenges! Beyond the thrilling turn-based combat, there are also simulation management modes, casual elimination mini-games, puzzle exploration, and more... Explore an exciting variety of gameplay and experience endless possibilities!
When words come alive, when stories give you a choice, when characters possess a soul... We present to you dozens of emotions, hundreds of facial expressions, thousands of lore pieces, and a million words that make up this universe's beating heart. With full voice-over in four languages, the characters will transcend their virtual existences and become your tangible companions, creating a new chapter in this tale together with you.