Aztecs: The Last Sun
Wciel się w Tlatoaniego, boskiego władcę Tenochtitlánu. Wznieś swoje miasto na wodach jeziora Texcoco, poprowadź lud ku chwale i doprowadź odwieczną wojnę z Boginią Księżyca do ostatecznego rozstrzygnięcia.