Dark Envoy
Poprowadź grupę poszukiwaczy reliktów w epickiej przygodzie cRPG osadzonej w rozdartym wojną świecie Guns N’ Sorcery. Eksperymentuj z taktycznym zwolnionym tempem i nowoczesnym systemem walki!
Dark Envoy łączy klasyczną mechanikę RPG z dynamicznym systemem walki opartym na umiejętnościach, klasach i specjalizacjach, oferując jednocześnie różnorodne opcje taktyczne do wykorzystania w bitwach. Przejmij kontrolę nad grupą poszukiwaczy reliktów w epickiej opowieści o przeznaczeniu, rozgrywającej się w świecie targanym nieustannym konfliktem.
Co się stanie, gdy połączymy siły technologii i magii? Narasta konflikt, w którym zwycięzca może być tylko jeden.
Ten niezwykły system RPG jest tak rozbudowany, że przypomina ogromną piaskownicę. Oferuje graczom nieograniczoną wolność, swobodę twórczą i zachęca do odkrywania świata na własnych zasadach.
Nie poprzestajemy na samej historii: ilustrujemy wybory o prawdziwym znaczeniu, które mają istotną wagę, kształtując zarówno fabułę, jak i jej zakończenie.