Destiny 2
Kuşatma altında olan bir güneş sisteminde insanların son şehri olan Last City'yi savunan Gardiyanlarından birisin. Gözünü yıldızlara çevir ve Karanlığın karşısına çık. Efsanen şimdi başlıyor.
Disiplinli ve gururlu olan Titan'lar hem agresif saldırılar hem de sağlam savunmalar gerçekleştirebilir. Çekicini ateşe ver, gökleri şimşeklerle yar ve tüm düşmanlarla göğüs göğüse çarpış. Takımın, kalkanının gücü arkasında dimdik duracak.
Warlock'lar evrenin gizemlerini silah olarak kullanarak kendilerini ayakta tutup düşmanlarını yok eder. Savaş alanına yıkım yağdır ve düşman ordularını göz açıp kapayana kadar temizle. Senin yoluna çıkanlar, Işığın gerçek kudretini öğrenecek.
Çevik ve cesur olan Hunter'lar hem hızlı hareket eder hem de hızlı saldırır. Altın silahının şarjörünü tek atışta boşalt, düşmanların arasından rüzgâr gibi geç veya düşmanlarına karanlığın içinden saldır. Düşmanı bul, nişan al ve çatışmayı daha başlamadan bitir.
Diğer oyuncularla iş birliği içinde oynayabileceğin heyecan verici maceralar nadir ve güçlü ödülleriyle seni bekliyor. Görevler, maceralar ve devriyeler ile hikâyeye dal. Küçük bir ateş takımı oluştur ve hızlı bir Strike'ın sonundaki sandığı emniyet altına al veya takımının becerisini, her ateş takımı için en zorlu mücadele olan sınırsız saatlik baskın ilerlemesiyle test et. Efsanenin nasıl ilerleyeceğini sen belirle.