Gallipoli
Gå i land på strandene ved Gallipoli, og kæmp intense, målorienterede slag med 50 spillere på den osmanniske front. Oplev skyttegravskrig i 1. verdenskrig og ørkenekspeditioner som én af 10 klasser med autentiske våben. Gallipoli byder på de hidtil mest medrivende FPS-kampe fra 1. verdenskrig.
Deltag i de historiske landgange ved Gallipoli, og kæmp for at overleve på ubarmhjertige kyster og i brændende ørkener!
Efter de mudrede skyttegrave ved Verdun, de snedækkede sletter ved Tannenberg og de imponerende Alper ved Isonzo giver Gallipoli dig den hidtil mest autentiske oplevelse af den osmanniske front under 1. verdenskrig gennem jordnære, men lettilgængelige slag.
Gallipoli lader dig træde i skoene på en almindelig soldat i det britiske eller osmanniske imperium. Slut dig til ekspeditionerne i Mesopotamien og på Gallipoli-halvøen for at forsvare Det Osmanniske Riges territorium – eller indtag det for at tvinge Centralmagterne ud af krigen. Dette er et hardcore PVP-miljø, hvor ét skud er nok til at dræbe, og hvor samarbejde er afgørende i intense, målorienterede slag.
Kæmp på varierede, men ubarmhjertige slagmarker under det berygtede fire år lange felttog på den osmanniske front. Gå i land ved daggry på strandene ved Anzac Cove for at erobre Dardanellerne, angribe fortet ved Cape Helles om bord på SS River Clyde, eller kæmpe dig gennem gaderne i Kut Al Amara for at trænge de britiske styrker tilbage i det sydlige Mesopotamien.
Arbejd sammen som en gruppe for at få overtaget over modstanderne i 25v25 PVP-kampe. Vælg mellem 10 forskellige specialiserede klasser, der hver især udfylder en afgørende historisk rolle på slagmarken. Tag føringen som officer, læg dækningsild som tung maskingeværsskytte eller snigskytte, og hold din gruppe kampklar som sanitetsmand med båre!
Sikker håndtering af tunge våben og metodiske genladninger holder kampene jordnære, hvor din mentale tilstand og fortrolighed med hvert enkelt våben spiller ind. Udforsk de autentiske arsenaler fra det britiske og det osmanniske imperium med over 50 yderst detaljerede våben og udrustningstyper, og oplev hvert våbens historiske særpræg.
Slut dig til felttogene på den osmanniske front nu, og oplev de brutale kampe ved Gallipoli!
Gallipoli er den nyeste efterfølger i WW1 Game Series, som tager dig med til alle den store krigs vigtigste fronter. Dyk ned i skyttegravene på Vestfronten i Verdun, storm nøglesektorer på Østfronten i Tannenberg, eller bestig bjergene på Alpefronten i Isonzo!
Vil du holde dig opdateret om alt Gallipoli? Husk at slutte dig til os i spillet og på Discord, eller følg os på de sociale medier via den dedikerede sidebjælke.