Necromunda: Hired Gun
Żegluj po oceanie zbrodni i korupcji jako bezlitosny najemnik, nadający równowagę krwawemu ekosystemowi. Pieniądze są dobre, pies lojalny, a broń niezawodna — ale czy zdołasz przetrwać polowanie? Necromunda: Hired Gun to niezależna, szybka, pełna przemocy i porywająca gra FPS rozgrywająca się w najciemniejszych zakątkach najbardziej niesławnego miasta-kopca świata Warhammer 40 000.