Necromunda: Hired Gun
Acımasız bir kiralık katil olarak Necromunda'nın kanlı ekosistemine dengeyi getirmek için suçlarla ve yolsuzluklarla dolu bir dünyaya dal. Parası güzel, köpeğin sadık, silahın sağlam ama bunlar avdan sağ çıkmana yetecek mi? Necromunda: Hired Gun, Warhammer 40.000'in en ünlü kovan kentinin en karanlık köşelerinde geçen hızlı, şiddetli ve heyecanlı bağımsız yapım ürünü FPS oyunudur.