Sins of a Solar Empire II
Sins of a Solar Empire II, gerçek zamanlı strateji ve 4X oynanışı kusursuz bir şekilde bir araya getiren ve aynı zamanda eleştirmenler tarafından da beğenilen bir uzay strateji oyununun devam oyunudur. Hem imparator hem de savaş komutanı olarak altı oynanabilir gruptan birini yok olma tehdidine karşı mücadele ederek zafere taşımalısın!
Hamle sırası beklemek yok. Savaş modu yok. Strateji modu yok. Her şey tek bir modda buluşuyor, hem de gerçek zamanlı olarak.
Sins of a Solar Empire II ile yalnızca Sins II'de bulabileceğin giderek genişleyen imparatorluklar, devasa filolar ve tamamen yeni ve heyecan verici oynanış deneyimleri seni bekliyor.
Dinamik Bir Galaksi: Gezegenler, yıldızlarının yörüngesinde gerçek zamanlı olarak dönerek galaksinin yapısının yavaşça değişmesine neden olur ve yepyeni savaş cepheleri ve fırsatlar yaratır. Oyuncular, uygulayacakları stratejiyi belirlemek için galaksinin durumunu bir saat sonrasına kadar görüntüleyebilirler.
3 Benzersiz Irk: 35. Savaş Yılı'na gelindiğinde yeni yükselen TEC, uzaylı Vasari ve sıradışı Advent'lar hayatta kalmak için uyum sağlamak ve evrimleşmek zorunda kaldı. (Advent - 2024 Yazında Geliyor)
6 Oynanabilir Fraksiyon: Ana ırklar, her biri kendi motivasyonlarını ve hedeflerini yansıtan benzersiz özelliklere ve oyun tarzlarına sahip benzersiz alt fraksiyonlarla daha da farklı oynanış mekanikleri sunuyor. Örneğin, TEC: Primacy saldırganlığıyla öne çıkan ve yabancılardan nefret eden bir "önce insan" imparatorluğu iken Vasari: Exodus, sürekli hareket halindeki imparatorluklarını beslemek için gezegenleri yok etme aşkıyla yanıp tutuşur.
İmparatorluk Yönetimi: Artık tüm gezegen ve gemileri imparatorluğundaki tüm birimleri bulma ve tıklama zahmetine girmeden tek bir yerden kolayca analiz edebilir, özelleştirebilir ve yükseltebilirsin. Akıllı İnşa (Intelligent Construction) sistemi, herhangi bir öğe, araştırma veya birim inşa talebini yerine getirirken tüm önkoşulları sıraya koyar.