Taxi Life: A City Driving Simulator
Barcelona'ya sadece bir araba ve bir hayalle varışının ardından bu meşhur şehrin işlek sokaklarında aracını sür ve yolcuları taşırken kusursuz bir hizmet sun. Trafik kurallarına uymakla kalmayıp sabırsız yolcularla ve yoğun trafik saatleriyle başa çıkmalı, trafiğe yakalanmamak ve kazalardan kaçınmak için rotalarını düzenlemelisin. En önemlisi de en iyi puanları ve en cömert bahşişleri kazanmak için müşterilerinin sunduğun hizmetten memnun kalmasını sağlamalısın!
Hızlı ol ve hata yapma çünkü bu görevlerdeki müşterilerin yüksek beklentileri var!