The Riftbreaker
Gra survivalowa o budowie baz z elementami gry akcji RPG. Jesteś elitarnym naukowcem i komandosem zarazem, wyposażonym w potężną zbroję mecha i zdolnym do podróży w szczelinie czasoprzestrzennej. Tnij i rąb niezliczone zastępy wrogów. Buduj swoją bazę, zbieraj próbki i prowadź...
Wcielasz się w rolę kapitan Ashley S. Nowak – jesteś Riftbreakerem, elitarnym naukowcem i komandosem zarazem, wyposażonym w potężną zbroję mecha. Przekroczysz prowadzący tylko w jedną stronę portal, poprzez który dostaniesz się na Galateę 37 – odległą planetę na krańcach Drogi Mlecznej. Twoim celem będzie zbudowanie tam bazy, która pozwoli na powrót na Ziemię i dalszą kolonizację planety. Zbroja mecha Ashley, nazywana przez nią „Mr. Riggs“, wytrzymuje najtrudniejsze warunki środowiskowe i posiada pełen zakres wyposażenia potrzebny do budowy baz, wydobywania surowców, zbierania okazów i oczywiście – walki.
Galatea 37 to nieznana planeta w pasie Sycorax Drogi Mlecznej. Prowadzone z oddali badania wykazały, że można ją zamieszkać i idealnie nadaje się do kolonizacji. Planeta jest pełna rzadkich minerałów i substancji, które można znaleźć w różnych miejscach na całym globie. Zróżnicowane biomy mogą zaskoczyć Cię nieznaną fauną i florą, a także surowymi warunkami pogodowymi. Zbuduj bazy w miejscach bogatych w zasoby, tak by mogły transportować potrzebne surowce za pomocą technologii szczelinowej.
Mr. Riggs może być wyposażony w potężną broń i umiejętności, które pozwolą Ci pokonać największe z bestii. Musisz przygotować się na stawienie czoła wielu wrogim obcym stworzeniom podczas prowadzenia zwiadu na tej planecie.