Train Sim World 2: Rush Hour Deluxe Edition
Take control of packed trains and navigate the busy network, constantly being checked by signals as you wind your way through station after station - Fighting to keep to time and avoid costly delays with Train Sim World 2: Rush Hour.
Explore the busiest passenger line in the US with Boston – Providence, take on hectic UK commuter with London – Brighton and master varied German services on Riesa – Dresden.
Climb into the cab of officially licensed locos including the Amtrak’s ‘Cities Sprinter’, the Gatwick Express BR Class 387, Deutsche Bahn's BR 442 and many more.
Get creative and add a personal touch to your locomotives with the Livery Designer. Use the Scenario Planner to drive what you want, where you want, when you want.