Train Sim World 2 Starter Bundle - German Edition
The evolution of train simulation - with a regional twist! Master iconic locomotives and get creative with customisation tools in this advanced sequel. Also includes Ruhr-Sieg Nord, DB BR 155 and DB BR 363.
Feel the thrill of high-speed German rail out of Köln, weave passengers and freight through the valley of the Lenne, take on the challenge of long freight on Sand Patch Grade, and master the complex London Underground on the Bakerloo Line.