Train Sim World 2 Starter Bundle - USA Edition
The evolution of train simulation – with a regional twist! Master iconic locomotives and get creative with customisation tools in this advanced sequel. Also includes Peninsula Corridor, MP36 and MP15.
Take on the challenge of long freight on Sand Patch Grade, bask under the dazzling sun aboard Caltrain classics in San Fransicso, feel the thrill of high-speed German rail out of Köln and master the complex London Underground on the Bakerloo Line.