Train Sim World 2 Starter Bundle - UK Edition
From deep below London in the depths of the Underground to the smoggy North of England in its industrial heyday, master iconic locomotives and get creative with customisation tools in this advanced sequel. Also includes Tees Valley Line, Class 20 and Class 31.
Master the complex London Underground on the Bakerloo Line, step back in time and take control of rattly North England diesels, feel the thrill of high-speed German rail out of Köln and embark on the challenge of long freight on Sand Patch Grade.