Train Sim World 2: Rush Hour Deluxe Edition
Przejmij kontrolę nad wypełnionymi po brzegi pociągami i operuj nimi na zatłoczonej linii, zatrzymując się co rusz przy światłach sygnalizacyjnych, jeżdżąc ze stacji do stacji i próbując trzymać się rozkładu oraz uniknąć kosztownych opóźnień w Train Sim World 2: Rush Hour.
Poznaj najbardziej zatłoczoną linię pasażerską w Stanach Zjednoczonych od Bostonu do Providence, poradź sobie z dużym ruchem pasażerów dojeżdżających do pracy na trasie Londyn–Brighton i opanuj różne przejazdy niemiecką koleją na linii Riesa–Drezno.
Popuść wodze fantazji i spersonalizuj lokomotywy z narzędziem Livery Designer. Skorzystaj z narzędzia Scenario Planner, żeby pojechać, czym chcesz, gdzie chcesz i kiedy chcesz.