Train Sim World 2: Rush Hour Deluxe Edition
Platformlar yolcularla dolarken ve yükselen talebi karşılamak için tren trafiği yükselirken günün en yoğun saatleri başlıyor. Yüklenmiş trenlerin kontrolünü al ve istasyondan istasyona yolculuk ederken sürekli sinyallerle kontrol edilen kalabalık ağlarda yolunu bul - Train Sim World 2: Rush Hour ile zamana karşı yarış ve masraflı rötarların önüne geç.
Boston – Providence ile ABD'deki en kalabalık yolcu hattını keşfet, London – Brighton ile en meşgul Birleşik Krallık toplu taşımalarını yönet ve Riesa – Dresden ile çeşitli Alman hizmetlerinde uzmanlaş.
Yaratıcı ol ve Livery Designer ile lokomotiflerine kendini yansıtan bir dokunuş ekle. İstediğini istediğin yere istediğin zaman sürmek için Scenario Planner'ı kullan.