Train Sim World 2 Starter Bundle - German Edition
Bölgesel bir dokunuşla tren simülasyonunun evrimi! Bu gelişmiş devam oyununda efsane hâline gelmiş lokomotiflerin ustası ol ve özelleştirme araçlarıyla yaratıcılığını konuştur. Ayrıca Ruhr-Sieg Nord, DB BR 155 ve DB BR 363 de var.
Köln'den yola çıkan yüksek hızlı Alman treninde heyecanı hisset, yolcularınla ve yükünle Lenne vadisini geç, Sand Patch Grade'de uzun mesafe taşımacılık yap ve Bakerloo Line'da karmaşık Londra Metrosunda ustalaş.