Train Sim World 2 Starter Bundle – USA Edition
Ewolucja symulatora pociągu – z regionalnym smaczkiem! Siądź za sterami słynnych lokomotyw i popuść wodze wyobraźni, używając narzędzi do personalizacji w tej zaawansowanej kontynuacji gry. Obejmuje również Peninsula Corridor, MP36 i MP15.
Podejmij wyzwanie, zajmując się transportem na duże odległości na trasie Sand Patch Grade, kąp się w jasnym słońcu San Francisco w klasycznych pociągach Caltrain, poczuj dreszczyk w niemieckim pociągu wysokiej prędkości wyjeżdżającym z Kolonii i opanuj złożony system londyńskiego metra wzdłuż trasy Bakerloo.