Train Sim World 2 Starter Bundle - USA Edition
Bölgesel bir dokunuşla tren simülasyonunun evrimi! Bu gelişmiş devam oyununda efsane hâline gelmiş lokomotiflerin ustası ol ve özelleştirme araçlarıyla yaratıcılığını konuştur. Ayrıca Peninsula Corridor, MP36 ve MP15 de oyunda.
Sand Patch Grade'de uzun mesafe taşımacılık yap, San Francisco'da Caltrain klasiklerinde göz kamaştıran güneşin keyfini sür, Köln'den yola çıkan yüksek hızlı Alman treninde heyecanı hisset ve Bakerloo Line'da karmaşık Londra Metrosunda ustalaş.