Realistisk grafik
Forvent det uventede i Train Sim World 6: Deluxe Edition! Vær klar til alt, mens du mestrer yderligere tog og tjenester på tværs af Riviera Line, Leipzig – Dresden og Morristown Line.
Forvent det uventede i Train Sim World 6: Deluxe Edition! Vær klar til alt, mens du mestrer yderligere tog og tjenester på formidable ruter.
Tag på en langdistancerejse til Plymouth og Paignton i den elegante CrossCountry BR Class 220.
Kør ud over grænserne for Nahverkehr Dresden, og accelerer hele vejen langs BAHNSTRECKE LEIPZIG – DRESDEN i DB BR 411 ICE-T og meget mere.
Saml tog på Dresdens værftsområder, og kør dem via hovedlinjen til Leipzig med den klassiske DB BR 294.