Realistic Visuals
In Train Sim World 6, become a Big Apple engineer or conductor aboard NJ TRANSIT commuter services, shuttle between New Jersey towns in the classic Arrow III EMU, or pack-in passengers with the spacious MultiLevels, hauled by electric ALP-46 or dual-powered ALP-45 traction. All aboard for Hoboken!