Realistic Visuals
Expect the Unexpected in Train Sim World 6! Be ready for anything as you go beyond the boundaries of Nahverkehr Dresden & accelerate all the way along BAHNSTRECKE LEIPZIG - DRESDEN in the DB BR 411 ICE-T, DB BR 294 shunter & more.
In Train Sim World 6, become a driver or conductor aboard DB ICE & regional services. Wind through the multiple paths from Dresden to Riesa, then keep the journey going with a high-speed dash to Leipzig. Drive freight, serve industries with the BR 294 and navigate the large Friedrichstadt yard. Operate local S-Bahn trains to Meißen.