Realistic Visuals
Expect the Unexpected in Train Sim World 6! Be ready for anything as you traverse along the iconic Dawlish Sea Wall and tackle the Devon Banks with the RIVIERA LINE, featuring the GWR Class 802, Class 150/2 & CrossCountry Voyager.
In Train Sim World 6, become a driver or conductor aboard inter-city & local services, race between Exeter and Plymouth in the GWR Class 802 & XC Class 220, or take a trip to Paignton from the cab of the GWR Class 150/2. Visit the newly built Marsh Barton station, take in the sights of the sea & wind through the hilly countryside.