Realistic Visuals
Join in the fun and welcome the Engines of Sodor as Thomas, Annie, Clarabel, Diesel and the Troublesome Trucks arrive for story-based adventures across the West Somerset Railway, along with accessible driving controls everyone can enjoy!
Put your new skills to the test along England's longest heritage railway. Enjoy 23 miles of beautiful English countryside along the West Somerset coastline, either with Thomas and his friends or the railway's own diesel locomotives.
Learn to operate a variety of real-world trains and situations in the Training Center and prepare to embark on a lifelong love of train driving! Expand your hobby and master trains from around the world.