realistyczną grafikę
Spodziewaj się niespodziewanego w Train Sim World 6: Special Edition! Przygotuj się na wszystko: opanuj po mistrzowsku dodatkowe pociągi i trasy na liniach Riviera Line, Leipzig – Dresden i Morristown Line.
Spodziewaj się niespodziewanego w Train Sim World 6: Special Edition! Przygotuj się na wszystko, opanowując szereg pociągów i długich tras.
Wybierz się w daleką podróż do Plymouth i Paignton eleganckim pociągiem CrossCountry BR Class 220.
Montuj pociągi w zakładach kolejowych w Dreźnie i przejedź nimi główną linią do Lipska klasycznym składem DB BR 294.